Sprzedaż bez sklepu

Sprzedaż bez sklepu: prowadzenie działalności handlowej lub usługowej nie musi oznaczać ponoszenia wysokich kosztów związanych z lokalem. Budowa budynku to ogromny koszt, a wynajęcie lokalu nie daje 100% satysfakcji, ponieważ właściciel ma poczucie, że jest zupełnie poza domem. Jeżeli przedsiębiorca sprzedaje asortyment i chce zaistnieć wśród potencjalnych klientów, może prowadzić interesy na straganach zwanych wyspami biznesowymi.

W centrach handlowych i na dużych imprezach

Wyspy handlowe to świetny sposób na prowadzenie biznesu w centrach handlowych, marketach, targach i wystawach oraz na dużych imprezach, gdzie ważna jest mobilność i możliwość ciekawej, przyciągającej wzrok prezentacji towaru. Stojaki dzielą się na kilka rodzajów: standy ogólne, które można wykorzystać w zasadzie na każdy produkt, oraz standy bardziej specjalistyczne, np. do ekspozycji wędlin czy słodyczy, gdzie ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury dla tych produktów. Wyspy handlowe różnią się przeznaczeniem, rodzajem materiałów, z których są wykonane i oczywiście rozmiarem. Dostępne są w różnych kolorach, dzięki czemu możesz dopasować swoje stoisko do wystroju miejsca ekspozycji.

W obliczu klientów

Sprzedaż bez sklepu
Sprzedaż bez sklepu

Wyspy handlowe wybierają przedsiębiorcy, dla których filozofia biznesowa polega na tym, że towar powinien być w zasięgu ręki. Łatwy dostęp do eksponowanych przedmiotów, zawsze widoczny, to przecież drzwi wejściowe klienta. Przedsiębiorca sprzedający towary na wyspie handlowej jest zdeterminowany, by wzbudzić mimowolne zainteresowanie klientów. Osoba prowadząca sklep oferuje korzyści konsumentom, którzy wchodzą do sklepu w określonym celu, oglądają towar lub dokonują zakupu.

Największą zaletą wysp handlowych jest stały przepływ klientów i ruch 24/7 – od momentu otwarcia centrum handlowego do jego zamknięcia. Osoby przechodzące obok mogą zobaczyć eksponaty, nawet jeśli nie zatrzymują się przy stoisku. Badania konsumenckie dowodzą, że wyspy handlowe są popularne wśród kupujących i przyciągają większą uwagę niż konkretne sklepy. Tajemnica ich sukcesu polega na tym, aby “zaważyć” klientom – bez względu na to, w jakim celu kupujący przybędzie do centrum handlowego, udając się do wybranego sklepu, przejdzie obok kilku z tych straganów, aby zobaczyć, co mają do zaoferowania, i czasami się zatrzyma Zejdź na dół, zadaj pytania, kup interesujące przedmioty. Wykorzystał fakt, że miał pod ręką określony asortyment, mimo że nie planował takiego zakupu.

Trzeba przyznać, że sprzedawcy oferujący towary na Wyspie Handlowej często sprzedają unikatowe przedmioty od lokalnych producentów, bądź są przedstawicielami najlepszych marek, którym ufają konsumenci. Komercyjne wyspy są atrakcyjne wizualnie – są kolorowe, jasno oświetlone i często mają niezwykłe i ciekawe kształty. Znak jest duży i widoczny nawet z dużej odległości, co ułatwia przechodniom zapamiętanie nazwy. Nie ma sensu umieszczać wyspy handlowej pośrodku galerii handlowej między rzędami sklepów, a zdecydowanie jest to korzystne dla straganów. Przyciągają wzrok bezpośrednio na swoją ekspozycję.

Sukces marketingowy

Nawet mniej optymistycznie nastawieni do handlowej wyspy przyznają, że ich obecność w galerii to strzał w dziesiątkę. Można powiedzieć, że nie jest to do końca uczciwa konkurencja, bo za wejście do galerii płacą mniej, ale jej marketingowego efektu nie można odmówić. To właśnie skupienie się na okazjonalnych klientach pozwala im konkurować ze sklepami na równych prawach. Ich powierzchnia jest mniejsza niż sklep, a klienci nie mogą przymierzyć ubrań, ale więcej osób zobaczy ich oferty. Możesz zarobić dużo pieniędzy szybciej niż w tradycyjnym sklepie. Już sama obecność potencjalnych klientów jest szansą na zwiększenie obrotów. Nad ich bezpieczeństwem czuwa nie tylko monitoring galerii i przechodzący ochroniarze, ale także tłumy przechodniów – pracownicy nigdy nie są sami, a złodziejom trudno ukraść.

Wyspy handlowe to solidne konstrukcje, które są bezpieczne zarówno dla pracowników, jak i klientów. Wykonane są z wielu różnych materiałów, takich jak: stal szczotkowana, stal polerowana, miedź, aluminium, specjalne rodzaje szkła, poliwęglan, fornir, drewno, laminaty drewnopodobne oraz kamienie syntetyczne, takie jak kamień sztuczny. Na ścianie można zamontować monitor, na którym można wyświetlić film o ofercie stoiska. Zwiększa to atrakcyjność wizualną i promocyjną takiego stoiska.

Każda wyspa w pasażu jest inna, ale łączy ją kilka cech: ciekawy i przyciągający wzrok wygląd, funkcjonalność oraz skuteczny sposób na zarabianie pieniędzy. Ich zaletą jest brak długich kolejek – brak zbędnych opóźnień w obsłudze klientów. Konsumenci doceniają ich nowoczesny wygląd.

Wyspy handlowe na stałe wkroczyły do ​​wnętrz galerii handlowych, wzbogacając ich ofertę. Warto w nie zainwestować, aby zaoszczędzić na kosztach prowadzenia biznesu, jednocześnie czerpiąc wymierne zyski.